Direktlänk till inlägg 17 maj 2015

Underbar helg med min underbara familj

Av Amanda Andersson - 17 maj 2015 21:12

Godkväll på er alla :D

Kan ju börja med att säga att jar haft en av de bästa helgerna i mitt liv.   

För ett tag sedan fick jag veta att min familj hade bokat in en resa hit till mig.. Alla ska bara fixa ledigt..
Dagarna gick och allt närmare blev det tills dom skulle komma.
Tillslut var det dags att jag skulle få träffa min underbara familj efter 4 1/2 halv månad.
Så i torsdags gick tiden långsamt.... Oj vad de var segt att bara vänta på att dom skulle skicka att dom var framme på hotellet... men efter ett X antal timmar så skickade dom att de var framme och de kom till mitt hus. Självklart kom det tårar ifrån alla men det var en så skön känsla som inte går att beskriva... hade ju längtat så.
Sedan hadr vi haft det super kul!
I fredags tog vi tåget till Köln för att komma på domen och kolla på stan. Det var ett äventyr för sig. Bjöd även familjen på glass ifrån vårt undebara glasscafe vi har. :D

Sedan i lördags var vi i inne i Bonn för att komma på stan men vi var även på ett museum för att kolla lite ifrån andra världskriget. Ingen jätte hitt men det var gratis ( som tur var) ;)
Sedan åt vi på en jätte bra och god restaurang eftersom det var sista kvällen ihop även världens bästa pappas födelsedag :)
Sedan idag var det sagt för dom att påbörja sin LÅNGA resa hem till Sverige igen..
Dom åtte ifrån mig halv 9 imorses och det vat tungt...
Riktigt tungt... Det var  nästan värre än att stå på flygplatsen och säga hejdå och inte veta när vi ses igen..... Denna gången vet jag ju att vi kommer se som 49 dagar igen då jag kommer hem i 3 veckor..... Men det var värre att bli lämnad än att lämna. Så det har  varit en tung dag... Många tårar hela dagen som jag inte kunnat hjälpa..... Har mest varit på mitt rum för har behövt vara för mig själv har jag känt...
Men som tur är så har ja underbara vänner och släktingar som ställer upp och lyssnar lite på mig när jag är ledsen <3 GULDVÄRDA!!!!!!!
Men nu ikväll har jag varit med barnen och det gjorde det hela lättare... Dom får mig alltid på bra humör. :D

NU börjar en ny arbetsvecka och på fredag kväll där det av till...........
AMSTERDAM! :D :D :D
Ska bli så kul att se hur det ser ut där och även å tillbringa tid med en person som får mig glad :D
Min vän Heidi.
Så fredag till måndag är vi borta :D
HOPPAS PÅ EN KUL RESA!!!! <3

Nej nu blir de till att kolla lite mer på datan sedan sova... Varit en lång och tung dag.. <3
God natt alla underbaringar som läser min blogg :D

PS. Mamma har skickat att dom är i Sverige och att allt har gått bra :D
En lättnad...


PUSS OCH KRAM OCH TA VARA PÅ VARANDRA !!!    

 
 
Ingen bild

Anna

18 maj 2015 11:36

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 18 december 2015 14:14


God eftermiddag på er alla glada männskor :) Hur har ni det hemma i Sverie?  är det bra.. Men ahr tycärr ingen julkänlsa.. Har ni de? Fått höra att de ej är så mycket snö och kallt hemma heller så...Men nu till det jag vill skriva om i detta inl...

Av Amanda Andersson - 24 november 2015 11:17


Hej på er :D Det var inte igår! Hur har ni det? Här är det helt underbart.. Precis som rubriken säger så ahr ja just nu FLOW I MITT LIV! Inte nog med att det är julafton om en månad och att ja kommer hem om mindre om en månad så har jag fått ett jobb...

Av Amanda Andersson - 27 oktober 2015 20:34

Hej på er, eller ja godkväl menar jag ju ;) Läget en kväll som denna? :) Här är det bra. Slutade i vid halv 8 idag så va klar "tidigt" med kök och grejer.. I nu ikväll har ja hunnit måla mina naglar :D :D Men nu till det jag vill skriva om i detta in...

Av Amanda Andersson - 7 oktober 2015 15:09

Hej alla  godingar :D Hur är de?? Här är det fint. Börjar bli frisk ifrån min förskyldning jag ahr haft... Hosta och liiiite snor kvar... :( SEGT!!   TROR NI ATT JAG hAR BÖRJAT MIN NEDRÄKNING HEM ELLER??? SVAR: JA!!!! Det är "bara" 11 veckor ...

Av Amanda Andersson - 25 september 2015 17:46

God eftermiddag på er alla :D Hur är det? Här är det fint :D Fredag och min första långlediga helg på super länge :D :D Familjen är borta i helgen så ska bli skönt att slappa lite :D Men ska inte vara helt ensam ;) Imorgon kommer en liten sak till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards