Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

AMSTERDAM 2015 :D

Av Amanda Andersson - 26 maj 2015 15:26

God förmiddag alla finisar :D


Här i Tyskland är allt bra :D
Kom hem ifrån Amsteram igår vid lusch men var så trött efter dessa dagar så hade ingen ork till att blogga då .. ;)
Men nu så :D :D

Som sagt, har varit i Amsterdam sedan i fredags kväll till igår morgon med Heidi :D
Det har varit helt underbart och det blev många skratt!! Kan tilllägga att man inte fattar ett skit av vad folk säger i Holland om dom inte pratar engelska ;)

I fredags kväll gick tåget till Amsterdam.. Deet var 20 min försenat så vi var framme i Amsterdam vid 00.00 SEGT!
Men det var en helt okej tågresa.
Vi skulle bo hos en snubbe som vi inte kände och det var helt okej. (couchsurfing) Vi sparade MASSOR med pengar på att bo där för det var gratis :D
Han hade 2 tjejer till som kom samma dag som vi och dom kom ifrån Finland :D Så nästan hela skandinavien var på ett och samma ställe :D
FINLAND, SVERGIE OCH DANMARK!  <3
På lördagen åkte vi in till stan för att komma lite och det blev mycket gå så hade stora flåsor på ena foten men det var det värt. Det är en helt underbar stad :D
Söndagen var vi med inne i staden och kollade sedan blev vi bjudan på mat av snubben vi bodde hos. Det var super gott! (bild kommer) Det var potatis, kyckling, bönor och någon sås och en pannkaka. Man skulle äta allt med händerna :D
Sedan hade han fixat efterrätt. Det var en pannkaka med glass,grädde och chokladsås! DET VAR NÅGOT AV DET GODASTE JAG HAR ÄTIT!!!!!!

Sedan på måndagen var det dags att åka hem igen.
Nu ska ni få höra en sak som hände på tåget hem..
Vi har satt oss på tåge och börjar åka. Trött som jag var efter inte haft så myclet sömn alla dagarna så tänkte jga att jag skulle sova en stund på tåget.. När jag nästan hade somnat känner ja att någon/något slår till mig i magen och blir skit rädd... Trodde det var Heidi men det var det inte... Nej, det var en stor grej som en annan passagerare hade läggt på hyllan ovanför som ramlade ner och prickade mig mitt i magen!
Kunde inte sluta skratta åt det men det gjorde skit ont!
Tänk er själva att nästan somnat och något tungt kommer och träffar er i magen.... HAHAHA!!

Så tack alla ni som gjorde min helg i Amsterdam till en av dom bästa ! <3

                   


Sedan måste jag även passa på att säga att det svider att inte få vara hemma på min underbara syssings student... Hon har inte lätt just nu och min enda önskan är att ja ska få komma hem till henne och bara vara !
Krama om henne och säga att jag älskar henne!
För det gör jag. Älskar henne av hela mitt hjärta och saknar henne massor.... Det gör verkigen ont att vara ifrån dig Linda... <3
Du är den bästa man kan ha och om bara en månad så kommer vi kunna ses!
DÅ ska vi ha DONKENMYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Älskar dig somsagt mer än du kan tro och du har verkligen funnits där för mig när ajg har behövt det ! :*

Jag hoppas även att du får en helt underbar student!!! ( Även fast jag inte kommer vara med ;) )
PUSS GODING!!!!!


   

 
 
Ingen bild

madde

27 maj 2015 09:23

Underbart att läsa om dina äventyr;) vi längtar tills du kommer hem ;) pöss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 18 december 2015 14:14


God eftermiddag på er alla glada männskor :) Hur har ni det hemma i Sverie?  är det bra.. Men ahr tycärr ingen julkänlsa.. Har ni de? Fått höra att de ej är så mycket snö och kallt hemma heller så...Men nu till det jag vill skriva om i detta inl...

Av Amanda Andersson - 24 november 2015 11:17


Hej på er :D Det var inte igår! Hur har ni det? Här är det helt underbart.. Precis som rubriken säger så ahr ja just nu FLOW I MITT LIV! Inte nog med att det är julafton om en månad och att ja kommer hem om mindre om en månad så har jag fått ett jobb...

Av Amanda Andersson - 27 oktober 2015 20:34

Hej på er, eller ja godkväl menar jag ju ;) Läget en kväll som denna? :) Här är det bra. Slutade i vid halv 8 idag så va klar "tidigt" med kök och grejer.. I nu ikväll har ja hunnit måla mina naglar :D :D Men nu till det jag vill skriva om i detta in...

Av Amanda Andersson - 7 oktober 2015 15:09

Hej alla  godingar :D Hur är de?? Här är det fint. Börjar bli frisk ifrån min förskyldning jag ahr haft... Hosta och liiiite snor kvar... :( SEGT!!   TROR NI ATT JAG hAR BÖRJAT MIN NEDRÄKNING HEM ELLER??? SVAR: JA!!!! Det är "bara" 11 veckor ...

Av Amanda Andersson - 25 september 2015 17:46

God eftermiddag på er alla :D Hur är det? Här är det fint :D Fredag och min första långlediga helg på super länge :D :D Familjen är borta i helgen så ska bli skönt att slappa lite :D Men ska inte vara helt ensam ;) Imorgon kommer en liten sak till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards