Alla inlägg under juni 2015

Av Amanda Andersson - 21 juni 2015 19:48

Godkväll alla hemma i stugorna :)

Nu sitter ja här igen med musik i öronen och kommer på att nu var det ett tag sedan jag bloggande...
Ber om ursäkt för det men det har varit lite mycket med allt nu ett tag...
Men nu är det snart dags att flyga till SVERIGE :D :D :D
LÄNGTAR ( om ingen redan visste de ;) )


Det är helt galet att det redan har gått ett halv sedan jag lämnade Svergie... Känns som om jag kom hit för 2 månader sen kanske.. ahr växt så mycket som människa och man lär sig alltid nått nytt varje dag :) Det är ett spännade jobb och man får utmaningar nästan varje dag :) Alla har vi olika bra och dåliga dagar och som sat.. Vissa är dagar är jobbigare än andra men vissa är hela underbara!
Nu ska jag ju snart flyga hem till Sverige en sväng, rättare sagt, jag bli hemma i 3 veckor... :) Känns lite koert men man kommer få prioditera :)
Det kommer såklart vara lite tufft att fluga tillbaka men det är ju "bara" 4 månader kvar på detta året då. Det vill säga att ja komemr vara här kortare än vad jag har varit nu... OCH nu vet aja vad som väntar. Det visste ja ju inte i Januari..:)

MEN vi får se om ja kommer hem.... OM jag hittar... Jag ska nämligen ta mig SJÄLV till flyget, så ska ta mig till Dusseldorf :) ALDRIG varit där förutom den första Januari men då var det mörkt och jag blev hämtad. Så det ska bli ett äventyr att se om man kommer fram eller inte ;)
Alla ni som känner mig hur panikslagen ja kan bli och hysterisk ;) HAHA!
Men det ska nog gå bra :) Mpste se till att vara lugn bara :)


Har även massa planer när jag väl är i Sverige.
Såklart sk ajg ha tid för min familj men även träffa alla kompisar :)
Myskvällar, danser, offroadträff, fester, klippning, sommarland.
Hoppas ja kommer hinna mer :) Men tyvärr så kommer tiden gå så fort så kommer säkert inte hinna allt jag vill... :(
Men det finns faktiskt en sak som ja kommer saknar massor... Det är min fina vän Heidi...
Vi kommer inte kunna ses på en månad.... :(
Hon åker till Danmark tisdagen samma vecka som jag åker och kommer tillbaka på söndagen men då åker ju jag... :(
Så nu kommer vi ses nästa helg en sista gång på en månad.... :( :(


Nej nu får jag nog blega på en film och sedan sova.. bara en och en halv vecka kvar tills ja får SEMSTER :D
Barnen oh deras pappa åker redan på onsdagen veckan jag ska åka så komemr vara ledig några dagar tills jag åker hem så jag inner packa och fixa lite presenter som ska med hem :)


TA OCH OM VARANDRA OCH OM DIG SJÄLV!! <3    


 

Av Amanda Andersson - 7 juni 2015 19:39

Tjenare alla hemma i stugorna :D

Som rubriken säger så måste ja få skryta lite om vilket extremt gött väder vi har här i Tyskland.... Vi har det varmt och skönt och vi kna ligga vid poolen hela dagarna <3 Det är livet! Man blir brun och fin men även röd som jag blev idag... FAN!! Har ALDRIG bränt mina ben men idag, idag var det visst dags för det.... Eftersom jag ALDRIG har bränt mina ben så smörjde ja inte in dom men idag är hela baksida lårillröda efter bara typ 3 timmar vid poolen..... SÅ ARG PÅ MIG SJÄLV.... Det svider lite när jag sitter ner men på med aftersun bara! 
Anna: om du läser detta, kan du skicka ner lite bäversalva?? Det är nämligen nästan klassfotbollsröd fast på benen....   


Men nu vi ahr det inte alltid bra väder heller... Natten mellan fredag och lördags vaknade jag av att det blev ljust i mitt rum och sedan svart igen.... Det var som om någon tände coh säkte en lampa.... 
Men det var BLIXTEN! Det blixtra som fan och åska... Har aldrig sett såna blixtrar och jag har aldrig hört  att det kan regna så som det verkligen gjorde.... Det var helt galet! :O Detta kan ju beror på att vi hade kanske mästan 35 grader under dagen och det blev en stor laddning.... Men shit sägerjag bara.... HELT GALET!

Jag har även förstått att de inte är jätte jätte bra väder hemma i Sverige men att det håller på att bli lite bättre eller?? :)

   ni??

   jag :D :D ;) hahha


Nej nu väntas det skype samtal ifrån en mycket betydelsefull person ! <3 
Vi ses och hörs och TA HAND OM VARANDRA!

KÄRLEK TILL ER ALLA ! <3  

Ovido - Quiz & Flashcards