Direktlänk till inlägg 21 juni 2015

2 veckor till hemresa :D

Av Amanda Andersson - 21 juni 2015 19:48

Godkväll alla hemma i stugorna :)

Nu sitter ja här igen med musik i öronen och kommer på att nu var det ett tag sedan jag bloggande...
Ber om ursäkt för det men det har varit lite mycket med allt nu ett tag...
Men nu är det snart dags att flyga till SVERIGE :D :D :D
LÄNGTAR ( om ingen redan visste de ;) )


Det är helt galet att det redan har gått ett halv sedan jag lämnade Svergie... Känns som om jag kom hit för 2 månader sen kanske.. ahr växt så mycket som människa och man lär sig alltid nått nytt varje dag :) Det är ett spännade jobb och man får utmaningar nästan varje dag :) Alla har vi olika bra och dåliga dagar och som sat.. Vissa är dagar är jobbigare än andra men vissa är hela underbara!
Nu ska jag ju snart flyga hem till Sverige en sväng, rättare sagt, jag bli hemma i 3 veckor... :) Känns lite koert men man kommer få prioditera :)
Det kommer såklart vara lite tufft att fluga tillbaka men det är ju "bara" 4 månader kvar på detta året då. Det vill säga att ja komemr vara här kortare än vad jag har varit nu... OCH nu vet aja vad som väntar. Det visste ja ju inte i Januari..:)

MEN vi får se om ja kommer hem.... OM jag hittar... Jag ska nämligen ta mig SJÄLV till flyget, så ska ta mig till Dusseldorf :) ALDRIG varit där förutom den första Januari men då var det mörkt och jag blev hämtad. Så det ska bli ett äventyr att se om man kommer fram eller inte ;)
Alla ni som känner mig hur panikslagen ja kan bli och hysterisk ;) HAHA!
Men det ska nog gå bra :) Mpste se till att vara lugn bara :)


Har även massa planer när jag väl är i Sverige.
Såklart sk ajg ha tid för min familj men även träffa alla kompisar :)
Myskvällar, danser, offroadträff, fester, klippning, sommarland.
Hoppas ja kommer hinna mer :) Men tyvärr så kommer tiden gå så fort så kommer säkert inte hinna allt jag vill... :(
Men det finns faktiskt en sak som ja kommer saknar massor... Det är min fina vän Heidi...
Vi kommer inte kunna ses på en månad.... :(
Hon åker till Danmark tisdagen samma vecka som jag åker och kommer tillbaka på söndagen men då åker ju jag... :(
Så nu kommer vi ses nästa helg en sista gång på en månad.... :( :(


Nej nu får jag nog blega på en film och sedan sova.. bara en och en halv vecka kvar tills ja får SEMSTER :D
Barnen oh deras pappa åker redan på onsdagen veckan jag ska åka så komemr vara ledig några dagar tills jag åker hem så jag inner packa och fixa lite presenter som ska med hem :)


TA OCH OM VARANDRA OCH OM DIG SJÄLV!! <3    


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 18 december 2015 14:14


God eftermiddag på er alla glada männskor :) Hur har ni det hemma i Sverie?  är det bra.. Men ahr tycärr ingen julkänlsa.. Har ni de? Fått höra att de ej är så mycket snö och kallt hemma heller så...Men nu till det jag vill skriva om i detta inl...

Av Amanda Andersson - 24 november 2015 11:17


Hej på er :D Det var inte igår! Hur har ni det? Här är det helt underbart.. Precis som rubriken säger så ahr ja just nu FLOW I MITT LIV! Inte nog med att det är julafton om en månad och att ja kommer hem om mindre om en månad så har jag fått ett jobb...

Av Amanda Andersson - 27 oktober 2015 20:34

Hej på er, eller ja godkväl menar jag ju ;) Läget en kväll som denna? :) Här är det bra. Slutade i vid halv 8 idag så va klar "tidigt" med kök och grejer.. I nu ikväll har ja hunnit måla mina naglar :D :D Men nu till det jag vill skriva om i detta in...

Av Amanda Andersson - 7 oktober 2015 15:09

Hej alla  godingar :D Hur är de?? Här är det fint. Börjar bli frisk ifrån min förskyldning jag ahr haft... Hosta och liiiite snor kvar... :( SEGT!!   TROR NI ATT JAG hAR BÖRJAT MIN NEDRÄKNING HEM ELLER??? SVAR: JA!!!! Det är "bara" 11 veckor ...

Av Amanda Andersson - 25 september 2015 17:46

God eftermiddag på er alla :D Hur är det? Här är det fint :D Fredag och min första långlediga helg på super länge :D :D Familjen är borta i helgen så ska bli skönt att slappa lite :D Men ska inte vara helt ensam ;) Imorgon kommer en liten sak till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards