Alla inlägg under juli 2015

Av Amanda Andersson - 21 juli 2015 18:21

God kväll på er alla hemma i Sverige ! 


Hoppas att no alla måt toppen bra! 

jag har ni haft 2 helt underbara veckor hemma i Sverige och på söndag bör det av till Tyskland igen för att slutföra mitt arbete! 

Jag hat hjort SÅ mycket kul ssker och träffat SÅ många underbara människor som verkligen förgyller min vardag! 

Har haft fullt upp nästan varje dag så ber så mycket om förlåtelse om ja inte har kunnat träffa alla som jag hade velat och vissa har ja inte ens hunnit träffa alls..... 3 veckor går så galet fort!!! :( 

Speciellt nät man har så mycket att göra.... 

Men vad har jag gjort då? 

jo, jag har ju träffat massa underbara människor, dansat, varit på grillkväll, offraod träff, ridit, varit LITE med familjen ;), bilbingo... Ja typ det! 

Men jah skäms  lite... Har INTE BADAT EN ENDA GÅNG!!! :( det har varit lite kallt.... ;) Hihihihi! 

 

Sedan har jag träffat en människa som får mig på så bra humör så det svider lite att lämna han..... :/ men det är bara 5 månader kvar tills ja kommer hem på rikigt! 

 

Men nu längtar ja faktiskt tillbaka till Tyskland lite... Komma tillbaka till vardagen och de så liven som finns där. Och jav klämtar även efter min fina HeIdi!! <3 Kommer nog ta ett litet tag stt komma in i vardagen igen och alla rutiner men som jag har sagt.., nu vet jaG vad som väntar mig. I januari när kag åkte så hade jag 0 på benen men nu har jag 100 så det är lite "läskigt" att åka nu... :)  

men nu nätr kag varit hemma så har jag fårt höra hur duktig och modig jag är som klarar detta och även hört att det var

många dom tvivlade på att ja skulle klara av att varit ifrån min familj så

längre.. Det har varit tufft som tusan men man kan inte alltid bo hemma.. Man måste ta en

chans när man får den och att man vågar ta en risk ! Man lever en gång ;) 

 Men den 23 december 2015 kl. 18.30 (tror ja) går mitt flyg hem till Sverige för alltid :D :D :D 

 

nej nu ska ja ta och chilla lite :D imorgon blir de heldag med syster !! 

 

Puss och Kram och ta vara på varandra!!!! 


Av Amanda Andersson - 4 juli 2015 11:24

ÄNTLIGEN !! :D
Imorgon bär det äntligen hem till Sverige alla er där hemma :D

Det har nu gått 7  månder sedan jag lämnade Sverige.. men IMORGON är det dags för en tripp hem igen :D
Ska bli så kul :D Saknar alla massor men känner mig lite nervös om jag ska vara ärlig... Har längtat så myclet till denna dagen så ni kan inte ana...Men nu är det dags... :D
Jag kan ju ärligt säga att jag trodde aldrig att tiden skulle gå så här fort... Det känns som om att jag kom för mindre än 2 månader sen... ahr ju som sagt lärt mig massor.. KAn prata lite lite tyska och utvecklats som person :)
Även lärt mig hur man kan/ ska handera olika situationer.
Har även hunnit med så sjukt mycket på detta halv år. har lärt känna en helt ny familj som jag verkligen DIGGAR! och jag har träffen en helt underbar vän. Heidi har varit en stor rädding i detta att inte känna sig så ensam, även om mest har träffats på helger. Hunnit se Amsterdam och det var helt underbart :)
Tänk att på ett halv år har jag varit mer utomlands än vad jag NÅGONSIN har varit i mitt 20-åriga liv ;) Galet..

Dagen idag kommer bestå av packing och städning och även åka till Harido eftersom jag har några beställningar ;)

Imorgon klockan 10 i 9 lämnar jag detta hem för att bege mig till bussens om ska ta mig till mitt tåg till Dusseldolf som ska ta mig till mitt flyg som ska ta mig till SVERIGE :D
Kommer att åka ifrån Tyskland halv 3 och vara i Göteborg klockan 4. :)
Ska bli kul att flyga på dagen. Sist va det på kvällen som jag flög men det coolt det med. Men nu hoppas ja att ja får se mer :)
Jag kommer kunna vara kontaktbar på kvällen när jag kommit hem. :D

Måste bara säga detta:
ELIN BLOMQIST!
Du är den mest underbara männsika som jag känner som ställer upp för att hämta mig <3 DeT betyder så oerhört mycket ska du veta! Att du vill lägga typ en hel dag på att hämta mig! kan inte föklara med ord hur glad jag är för att det är  som ska hämta mig :)
VÄRLDENS BÄSTA!! SES IMORGON :D Som vi har har väntat på denna dagen :) Ända sedan vi besämde att du skulle komma så har jag längtat och nu är den dagen snart här :D Så glad och taggad :D
Det bästa av allt är ju att jag får åka en bil med AC eller vad säger du Elin ?? ;) HAHA!!!

Nej nu är det dags att ta tag i allt här :D
Det är sjukt varmt idag så det kommer bli en svettig dag som alla andra dagar men ändå ;)
Kommer skiva ett inlägg på måndag om hur resan gick och kommer sägert bilder :D

PUSS PÅ ER ALLA OCH TA HAND OM VARANDRA!!!
VI SES IMORGON :D :D :D :D


 


Skapa flashcards