Alla inlägg under september 2015

Av Amanda Andersson - 25 september 2015 17:46

God eftermiddag på er alla :D
Hur är det?
Här är det fint :D Fredag och min första långlediga helg på super länge :D :D
Familjen är borta i helgen så ska bli skönt att slappa lite :D
Men ska inte vara helt ensam ;) Imorgon kommer en liten sak till mig så det ska bli mysigt :D
PARTY HARD    Eller??? ;)

Nej men här i Tyskland är allt bra :)
Lite sämre väder, det känns att hösten verkigen är på väg.. Det händer inte jätte mycket här... jobbar mestadel som vanlgt och tillbringar min lediga tid med vänner :)


Var inne i Köln och shoppade förra helgen men har inte hunnit få in mina bidler till datan..... :(

Men nu har nedräkningen börjat!!! :D
Mindre än 3 månader kvar tills ja kommer hem och gör Sverige osäkert.. Eller som jag vill säga, 13 veckor! :D Det låter såååå mycket mindre att säga än 3 månader :D
Tänk vad jag längtar :D :D :D
GALET!!!

Detta fick bli ett kort inlägg och mer kommer komma! Med mer bilder och så :)

TA VARANDRA !
PUSS OCH KRAM!! <3

Skapa flashcards