Alla inlägg under december 2015

Av Amanda Andersson - 18 december 2015 14:14

God eftermiddag på er alla glada männskor :)

Hur har ni det hemma i Sverie?

 är det bra.. Men ahr tycärr ingen julkänlsa.. Har ni de? Fått höra att de ej är så mycket snö och kallt hemma heller så...

Men nu till det jag vill skriva om i detta inlägg oh som rubriken säger: HEMRESA!!
Jag har allså snart varit borta i 1 år... FATTAR NI`? 1 ÅR!!
Och jag är sååå tacksam att jag fick denna chans att vidga mina vyer! SÅ DET STÖRSTA TACKAT GÅR TILL LOUSIE FRIBERG! <3
Men sedan vill jag även tacka alla som har stöttat mig i mitt beslut om att ta den chans och att även till er som alltid har funnits där när jag haft det sjukt svårt och mycket hemlängtan.. kommer inte kunna tacka er nog <3
Men iaf... Jag har som sagt varit borta i nästan 1 år ( med hemresa i sommras på 3 veckor) och är så sjukt stolt öer mig själv att jag har klarat detta! Så stolt att jag har kunnat besvisa för folk att även jag kam bli "vuxen" och inte bara min ålder ;)
Jag har lärt mig sååå mycket på denna resan oh detta är ett minne ja kommer ha kvar resten av mitt liv.
Men jag är även lite "rädd" för att åka hem... Jag vet att allt kommer vara som vanligt men de kommer vara med stor sorg som ja lämnar denna underbara familj den 23 december. Kommer säkert att lipa floder men de är dom värda!
Kommer ju såklart kännas sååå konstigt att lämna dom och inte åka tillbaka men ja vet att dom kommer få en ny helt underbar Au Pair som tar hand om mina små grodor! de kommer inte att bli samma sak som i sommras eftersom ja skulle åka tillbaka.. Men de kommer bli jobbigt iaf... Att lämna ens "liv"  här i Tyskland för att" börja" ett nytt liv hemma i Sverige kommer bli konstigt... Men de som kommer kännas konstigast kommer vara att ja ska flytta hem till MAMMA OCH PAPPA igen!.... Herregud! har ju bott utan dom i 1 år och nu ska jag hem igen.... kommer nog inte bröja länge innan ja försöker hitta något eget ;) Hihi.


Nej ja får ta och fortsätta blogga när ja kommer hem, då kommer de bli ett låååångt inlägg för nu ska ja hämta barn och sedan blir det nog Kladdkakebak med den minska Grodan! :D

Kärlek till er och ta hand om er! <3  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards