Alla inlägg den 4 mars 2015

Av Amanda Andersson - 4 mars 2015 20:23

  Godkväll på er alla!!   


Ja, som rubriken säger: 4 dagar har gått av min 3 månad här i Tyskland. :)
Allt är lite lättare men det är jobbigt vissa dagar..
Idag räknade Nelly ut att jag åker till Sverige om ca 20 veckor...
LÄNGTAR!!!   
Men men.. man ska ta dagen som den kommer :)

Jag har idag varit inne i stan och shoppat lite :)
Det blev 2 tröjor, ett linne, 3 par trosor och hårspännen :) Kunde säkert handlat mer men man måste tänka på ekonomin ;) HAHA!
Snart närmar sig helgen igen men har inget inplanerat ( vad jag vet) men min familj kanske har nått inplanerat för oss :)

Nu ska jag redan snart sova... Är helt slut! Varit en jobbig dag med massa att göra.... 
 
Hör gärna av er! NI ALLA ÄR SAKNADE MER ELLER MINDRE! :D :D
Puss och kram och godnatt!
Här kommer en bild på nya inköpet:

 



Ovido - Quiz & Flashcards