Direktlänk till inlägg 18 mars 2015

Underbart väder med lite jobbiga tankar

Av Amanda Andersson - 18 mars 2015 14:24

Hej på er alla i solskenet!   


Vet att jag varit super dålig på att uppdatera...
Men här kommer en uppdatering :)

Här är det ett helt underbart väder :D solen skiner och det är typ 15-17 grader varmt nnästan varje dag :) Inga långärmade tröjor här inte :)
Allt rullar på :) 
Börjr funka bättre med barnen och jag kan alla rutiner nu :)
Börjar lära känna familjen bättre med :)


Hemlängtan har minskat men nu som senaste dagarna har jag tänk massa på er där hemma och många tårar ahr runnit ner för mina kinder..
Tänker mest på min familj...
Tänk att jag har varit ifrån er i snart 3 månader! Det har gått sjukt fort och det blir lättare och lättare men längtar SÅ tills jag får krama om er!!
Jag ahr även tänk massa på er andra med såklart :) Det är nu man verkligen inser hur mycket alla betyder :)
Hemresan i sommar känns inte så långt borta längre och det är skönt :) KOmma hem till alla och bara vara och sedan tillbaka hit till Tyskland för att jobba mina sista 5 månader för att sedan komma tillbaka till Sverige:D
Ett år går fort.. Det trodde jag inte när jag tackade ja till detta jobbet.. Då tännkte jag att ett år är ju skit långt men det är det inte... Har ju redan varit här i 3 månader snart och det känns som om jag att jag kom för 1 månad sedan :)
Vill bara säga tack till ALLA er där hemma som skickar stöttande meddelanden och säger att jag är en kämpe och en bra människa :) Det värmer så mycket :)
SÅ TACK!!!!   


Jag ahr gjort en fiskbensfläta på Nelly och är ganska nöjd :) Hat även införskaffat mig en donuat så jag kan få bort mitt hår och är ganska nöjd med den uppsättningen:)

   


Ps. Ballerina skorna har varit framme :D :D :D

 


Vet att jag har vita ben ;) ;)

ha det bäst i skolskenet och ta hand om varandra!
Man vet aldrig när livet vänder :)

 
 
Ingen bild

moster Anette

18 mars 2015 17:35

Hej Amanda
Härliga bilder! Men gladast blir jag av att du mår bra (förutom förkylningarna) och att tiden går fort för dig ( tyder på att man trivs). Jag visste att du skulle fixa det trots hemlängtan. Vi alla finns här när resan åter går norrut mot Sverige igen.Jag tänker på dig må du tro! Var bara beredd på att jag hunnit åldrats en del ,kanske en rynka mer, så du inte blir chockad när vi åter ses.
Nisse går nu på kryckor efter en lyckad höftoperation, och det verkar som "ankgången" är borta, han har nämligen fått lika långa ben nu.Så han är nöjd!
Ikväll ska jag till Henrik i hans lägenhet som han flytta in i 1:a mars och hjälpa honom att montera en TV bänk han köpt i tusen delar ( känns så iallafall)Han verkar trivas och han har fått nära till allt. Tänk att bli stadsbo efter att vara lantis, kunna ta sig dit man vill utan buss eller skjuss.
I slutet på april bär det av till Malta och få träffa Simon vi inte har sett sedan oktober tror jag. Det längtar jag mest till just nu.
Må nu så gott och ta hand om dig. En jätte kram från mig :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Andersson - 18 december 2015 14:14


God eftermiddag på er alla glada männskor :) Hur har ni det hemma i Sverie?  är det bra.. Men ahr tycärr ingen julkänlsa.. Har ni de? Fått höra att de ej är så mycket snö och kallt hemma heller så...Men nu till det jag vill skriva om i detta inl...

Av Amanda Andersson - 24 november 2015 11:17


Hej på er :D Det var inte igår! Hur har ni det? Här är det helt underbart.. Precis som rubriken säger så ahr ja just nu FLOW I MITT LIV! Inte nog med att det är julafton om en månad och att ja kommer hem om mindre om en månad så har jag fått ett jobb...

Av Amanda Andersson - 27 oktober 2015 20:34

Hej på er, eller ja godkväl menar jag ju ;) Läget en kväll som denna? :) Här är det bra. Slutade i vid halv 8 idag så va klar "tidigt" med kök och grejer.. I nu ikväll har ja hunnit måla mina naglar :D :D Men nu till det jag vill skriva om i detta in...

Av Amanda Andersson - 7 oktober 2015 15:09

Hej alla  godingar :D Hur är de?? Här är det fint. Börjar bli frisk ifrån min förskyldning jag ahr haft... Hosta och liiiite snor kvar... :( SEGT!!   TROR NI ATT JAG hAR BÖRJAT MIN NEDRÄKNING HEM ELLER??? SVAR: JA!!!! Det är "bara" 11 veckor ...

Av Amanda Andersson - 25 september 2015 17:46

God eftermiddag på er alla :D Hur är det? Här är det fint :D Fredag och min första långlediga helg på super länge :D :D Familjen är borta i helgen så ska bli skönt att slappa lite :D Men ska inte vara helt ensam ;) Imorgon kommer en liten sak till mi...

Ovido - Quiz & Flashcards