Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Amanda Andersson - 9 februari 2015 09:20

Godmorgon på er alla !

Hoppas att ni som har sporlov har det riktigt skönt och ni andra med för den delen :)

Idag är det måndag igen och ny vecka har startat med mya äventyr och utmaningar :)

Det komemr inte hända jätte mycket detta veckan utan mer det "gamla vanliga".
På lördag ska jag träffa Janina och på söndag ska jag fira lite mer karneval. även på måndag med Janina och hennes kompisar för då är jag ledig :D Ska bli kul att fira det med henne och då får jag träffa mer folk och träna både tyskn och engelskan :D :D
 

Alla ni som vet att dan är mitt liv ska veta hur mycket det spritter i mina dansben;) ser på fb att måga av mina vänner är och dansar och jag sakanr stunderna vid "runda bordet" massa! Hoppas ni har kul utan mig och jag är AVIS ska ni veta ;)
När jag är själv här hemma och der verkligen spritter i mina ben startar ja musik och dsnar omkrign här i huset ;);) jag vet... jag är knäpp men det har jag alltid varit ;)  Stolt för att vara den perosnen jag är !

Nej nu ska man snart ta en dusch och sedan bege sig till affären och köpa tacos saker ;) Idag blir det tacos till middag :D LYXMAT PÅ MÅNDAG!;) :D

Hör av er om ni vill prata! Pratar gärna :D

Puss och kram  <3

Ovido - Quiz & Flashcards