Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Amanda Andersson - 25 februari 2015 09:58

Godmorgon alla :D
 Hoppas alla har sovit gott :)
Det har jag gjort :) Lite seg på morgonen men det gick över snabbt :)

Nu är våren på väg här i Tyskand :)
Hade en skön cykel tur med Noah till dagis för en stund sedan :) Fåglarna kvittrade och solen sken :) Mycket härligt :)
Hoppas att det verkligen blir vår nu på riktigt med massa sol och fint väder :)
Det var lite halt tydligen på vägen för när jag och Noah kom cyklandes kom de en annan man på cykel och tog en kurva i rätt hög fart och han drog omkull så det small om det.... Han hade hjälm som tur var men han cyklade vidare så det kan inte ha hänt så mycket...

Nelly och Max tycker att jag ska börja lära mig mer tyska nu så igår hem ifrån svenska skolan sa de massa ord på tyska så skulle jag peka på dom sakerna dom sa.. Det var lite kul, för jag kunde de flesta orden... När vi kom hem började Nelly måla massa saker som jag skulle säga var det var. Hon har en lite tyskaskola med mig vilket kan vara smart  :)

Idag ska jag försöka mig på att laga biffar med sås och potatis till middag :) Ska bli intressant :)

Har även en maskin tvätt startad :)
Hoppas nu har det bra där hemma och jag saknar er!   



    



Ovido - Quiz & Flashcards