Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Amanda Andersson - 5 januari 2015 21:44

Hej alla !
Vad jag har förstått är det några iaf som läser min lilla blogg om min resa :D Super kul :D


Idga har varit min "första"dag på jobbet.
Det har rullat på hyfsat bra :D Hittade själv till dagis när ja skulle hämta barnen :)

har gjort egen ungspannkaka till lunch som blev skit god :D ( Läs nu mamma vad ja kan ) ;)

Sedan till middagen gjorde jag egen gräddsås! SÅ himla god. Ska la tillägga att jag ahr käkat LILA POTATISAR idag.. dom var verkligrn LILA! Trodde bara skalet var lila men hela potatisen var det ;) SÅ det blev ett lila poptaismos ;) såg äckigt ut men smakade som en vanlig potatis :)


Jag skulle ju ha börjat skolan imorgon men så blir inte fallet....
Det va så många nmälda till kursen så det komemr bli 2 grupper. Atingen så kommer jag börja på onsdag denna veckan eller måndag nästa vecka... Vi får la se;) det löser sig ;)


Nu blir de till att lägga sig och läsa lite så att hjärnan kan få koppla av lite...

Godnatt på er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards