Alla inlägg den 21 januari 2015

Av Amanda Andersson - 21 januari 2015 21:32

Hej alla! :D

Det var längesedan! :)

Nu har jag lite tid för att blogga innna ja ska sova.. :)

Det har varit mycket att göra men både positiva och negativa känslor :)
Dagarna går fort men ändå så långsamt.... Jag har redan varit här i 21 dagar och det känns som om jag kom för en vecka sedan... :)
helt galet va?! Men det gör inte att ja får mindre hemlängtan... Vissa dagar är jobbigare än andra mne just nu går det ganska bra :)

Igår hade vi lite snö på morgon när ajg åkte till dagis och till skolan..

  


Idag har det varit Max födelsedag! :) han blev hela 9 år gammal :)
Det firades med pizza till kvällsmat :) MUMS!!!

Nu ikväll knackade det på min dörr då jag trodde det var Max( Han brukar komma) men det avr Jenny. HOn hade kommit en ifrån sin tjänsteresa och hon kom med choklad till mig :D Så himla glad blev jag och jag kan ju meddela att den var super god :D  Aldrig ätit någon så god choklad :D :D

Sedan talade Jenny om för mig att dom skulle vilja visa min KÖln så på Söndag bär det av med tåget till Köln :D Ska bli så spännade att få se hur det ser ut där :D:D
På fredag är det PARTY hos Janina :) Ska med bli spännande :)

Nej nu ta och hoppa i sängen så man orkar med en morgon dag ;) halv 8 uppstigning :) Börjar välja mig ;)

Puss och kram på er alla där hemma

 

           

Ovido - Quiz & Flashcards