Alla inlägg den 30 januari 2015

Av Amanda Andersson - 30 januari 2015 08:48

Hej på er alla glada där ute :)
Hoppas att ni mår bra :)
Jag själc är lite snorig, hostig och lite lite ont i halsen.... Men det går la över de med ;)

Jag vet att jag varit super dålig på att blogga men ha inte haft så mycket tid och ork...
Jobbar hela dagarna gör att jag är helt slt på kvällarna.... Det är jobbigt med skolan och jobb samtidigt men nästa vecka blir det bättre :) Ingen skola då ifrån onsdag :) DÅ har mina 4 veckor gått :)

Förövringt har det inte hänt så mycket här...
I söndags var i på utflykt i Köln :) det var en fin och trevlig stad ;) Vi åt hamburgare, kommade på Kölnadom och var på romerska mussetet :) Enbra dag helt enkelt :)


         


Nu ska jag bege mig itll skolan :)
Hoppas alla där hemma får en bra helg :)
Jag ska ta det lugnt och på söndag ska jag bruncha med Janina :) :) :) <3

Puss och kram ! Saknar er så det gör ont!!! <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards