Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Amanda Andersson - 7 januari 2015 21:35

God kväll alla där hemma i Svergie!!

Vilken dag det har varit...
Dagen började med att jag gick upp halv 8 för att få i väg dom 2 stora barnen till skolan. Sedan var det den minstas tur att åka till dagis. Men jag slapp köra för grannen tog med han :)
Upp coh fixa till mig själv lite för att idag var min första dag i SKOLAN :D inte det roligaste jag har gjort kanske men det är behövligt...
På vägen hem ifrån skolan stannade jag för att köra chocklad :D det va super gott!!!1 :D:D
Sedan hem och vila lite sen hämta minstingen och sedan kom och 2 stor hem. Den ena fick till en kompis och den andra hade fotbollsträning.. Han kom og lite försent till träningen för vi hittade inte kläderna ahn ville ha ;)
Sen var det dags att laga middag :)
Idag bestod maten av kycklinggratäng och ris :D Super gott och jag är stolt över ig själv att jag klarade de :D
Vi ska käka det hemma ska du se mamma och då ska jag laga det :D:D


Nu på kvällen har jag suttit med läxorna ifrån skolan..... Ganska lätt...


Igår blev det inget bloggande, var alldeles för trött.... ;) Det hände inget speciellt ändå ;) ;)


Nu snart sova så ajg orkar med en ny dag men nya möjligheter :D

Godnatt och puss och kram<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards